Nieuws vanuit de MR

woensdag 6 juli 2016

Vanuit de medezeggenschapsraad willen wij u met de Maandinfo regelmatig op de hoogte gaan houden van wat er zoal speelt in onze vergaderingen. Naast dat er vaste bespreekpunten op de agenda staan zoals jaarrapportage, onderwijskundige plannen, groepsindeling en besteding ouderbijdrage, enz. wordt er ook gesproken over zaken die wij belangrijk vinden voor de Bundel.
Zoals mediawijsheid, veiligheid, kwaliteit van onderwijs en uitstraling van de school. Uiteraard kunnen ouders hier ook ideeën voor aanleveren.

Actueel:

• We hebben besloten om een schoolplein-commissie op te richten, samen met ouders (die niet in de MR zitten), kinderen en buurtbewoners. Met een plan van aanpak voor de inrichting en financiën waaronder subsidies, willen we komen tot een geheel vernieuwd schoolplein.
    Heeft u belangstelling, dan kunt u zich melden bij juf Ellis.
  • In het nieuwe schooljaar zijn er weer vacatures voor de MR. Heeft u interesse? Dan kunt u dit vast aangeven bij juf Ellis. Communicatie over de MR verkiezingen volgt.
  • Daarnaast is de Bundel ook op zoek naar een nieuwe penningmeester voor Stichting Ouderraad voor het beheren van de oudergelden. Deze penningmeester staat in nauw contact met de MR. Dit omdat de huidige penningmeester ons gaat verlaten. Alvast bedankt Richard van Gils!
    Is deze rol op uw lijf geschreven? Dan kunt u zich opgeven wederom bij juf Ellis.