Nynke Wielenga

dinsdag 7 juli 2020

Beste ouders,
Ik ben Nynke Wielenga, ik ben 34 jaar en per het nieuwe schooljaar ga ik voor een aantal uren als onderwijsassistent voor groep 1/2 aan de slag. Een aantal van jullie zullen mij al een beetje kennen omdat ik al bijna 12 jaar met veel plezier bij BSO De Bundel werk. Ik blijf ook als pedagogisch medewerker op de BSO werken dus het gaat een mooie combinatie voor mij worden. Buiten werktijd ben ik ook vriendin en moeder van 2 heerlijke jongens. Hidde van 5 en Jurre van bijna 2 jaar oud. In mijn vrije tijd houd ik er dan ook van om leuke dingen met mijn kinderen te doen, te sporten (turnen) en gezelligheid te hebben met vrienden en familie. De reden dat ik voor dit werk heb gekozen is omdat ik zo enorm geniet van de gezelligheid en eigenheid die kinderen met zich mee brengen. Ik kijk er enorm naar uit om deze mooie stap te kunnen maken met iedereen. Alvast een hele fijne vakantie en tot snel.

Lieve groetjes Nynke