Open dag Witte Kruis Apeldoorn

donderdag 4 april 2019

Op zaterdag 18 mei organiseert ambulanceorganisatie Witte Kruis Apeldoorn een open dag op hun ambulancepost aan Saba 4 in Apeldoorn.
Een dag vol spannende demonstraties en leuke activiteiten. Zij willen graag iedereen een kijkje geven achter de schermen.
Naast hun eigen ambulances zijn er op deze dag ook ketenpartners aanwezig. De brandweer, het Rode Kruis, de wensambulance, de meldkamer en nog een aantal belangrijke partners.
Naast de demonstraties en een tentoonstelling van de materialen die worden gebruikt in de ambulance, is er ook genoeg vermaak voor kinderen.
Je kunt je laten schminken, kinderen kunnen zich uitleven op het springkussen, er is een speurtocht en je kunt zelfs een bezoek van de ambulance aan je school winnen.