Schminkcursus voor beginners

vrijdag 21 april 2017

DenkTank Breed biedt een tweedaagse cursus voor beginnende schminkers aan, gegeven op woensdag 24 mei en woensdag 31 mei, van 19.30 tot 21.30 uur.
Locatie: Zaal 1 in Het Bolwerk, ravelijn 55.
De kosten voor deze cursus bedragen 15 euro P.P.
Dit is inclusief het gebruik van materialen/schmink, koffie/thee en met wat lekkers.

We zijn speciaal op zoek naar mensen, die na deze cursus inzetbaar zijn tijdens de evenementen van Denktank Breed, zoals Natuurlijk Nieuwsgierig, de Buitenspeeldag, de Kinderkleedjesmarkten en theatervoorstellingen.

De intentie is een team van schminkers op te zetten voor Denktank Breed.
De mensen in dit team kunnen dan beurtelings 1 à 2 uurtjes of geheel, als je wilt, ingezet worden tijdens onze evenementen.

Tijdens deze cursus ga je de beginselen van het schminken leren, en krijg je de basistechnieken onder de knie. Hierna kun je kinderen al van een leuke/stoere schmink voorzien. Zij zullen er zeker blij mee zijn!

Er is plek voor 12 personen, dus wacht niet te lang met opgeven.
Dit kan per e-mail aan denktankbreed@gmail.com
Je krijgt daarna een mail terug met de gegevens hoe te betalen.
Mocht je nog vragen hebben, die kun je ook naar bovenstaand e-mail adres sturen.