Spelletjes ochtend 13 februari

vrijdag 8 februari 2019

Spelletjes ochtend 13 februari 11.30 – 12.30 uur
Op 13 februari sluiten we de ochtend af met huiskamer spelletjes. We willen het spelen met elkaar stimuleren. We zouden dan graag heel veel ouders en grootouders in school willen zien die met de leerlingen spelletjes gaan spelen. Dat kunnen kaartspelletjes zijn, bordspelen, sjoelen. Allemaal spelletjes die je in de huiskamer spelen kunt. We willen het spelen met elkaar stimuleren. Neem een spel mee en leg de kinderen de spelregels uit. Laten we de kinderen met elkaar enthousiast maken om die spelletjes ook zelf te gaan doen.
In dit uur gaan de kinderen in hun kleurgroepjes uiteen. Dit betekent dat de kinderen van de groepen 1 t/m 8 door elkaar zitten (dit is een vast groepje waar wij schoolbrede activiteiten mee doen).