Start werkzaamheden nieuw schoolplein!

donderdag 6 april 2023

Eindelijk is het zover, in de meivakantie gaan ze starten met de werkzaamheden voor ons nieuwe schoolplein!
De werkzaamheden zullen in fases uitgevoerd gaan worden. Zo gaan ze beginnen met de grote grondwerkzaamheden. Deze werkzaamheden worden gedaan in de meivakantie zodat we op 8 mei weer goed gebruik kunnen maken van de ingangen.
De speeltoestellen worden eind juni verwacht en geplaatst. De wiebelbrug krijgt een nieuwe plek en er komen 4 nieuwe toestellen op het plein! De schommel die geplaatst wordt is mogelijk gemaakt door alle acties die er de afgelopen jaren gehouden waren voor het schoolplein.

Voordat er gestart kan worden met de grondwerkzaamheden moeten wij alle tegels van het schoolplein verwijderen. Dit gaan wij op woensdag 26 april doen. In de ochtend helpen de kinderen uit de bovenbouw mee maar het zou heel erg fijn zijn als wij ook hulp van jullie kunnen krijgen.
Mocht u ons op woensdag 26 april kunnen en willen helpen met het verwijderen van de tegels dan kunt u dat in de agenda van Parro aangeven. We willen direct om 8.30 uur starten. Wij zorgen voor drinken, wat lekkers en een lunch!

Vele handen maken licht werk, wij hopen dan ook dat we wat hulp kunnen krijgen zodat de werkzaamheden na Koningsdag kunnen starten. Ook als u maar een uurtje kan helpen zijn wij al blij! Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met juf Iris.