Talentmiddagen

donderdag 1 december 2022

De eerste reeks Talentmiddagen zit er weer op. Wij vinden het op De Bundel belangrijk om ook eens andere talenten van de kinderen te ontdekken en ontwikkelen naast het reguliere lesaanbod. Dit keer waren er workshops over programmeren, vloggen, figuurzagen, linoleum snijden, tegelwijsheden verzinnen en schuifpuzzels maken. De kinderen hebben drie vrijdagmiddagen keihard gewerkt en zijn samen tot een mooi eindresultaat gekomen. Deze mochten er ook zeker wezen! De kinderen hebben het gepresenteerd aan de kinderen van groep 1 t/m 4 en ook de ouders en andere belangstellenden waren welkom om het te komen bewonderen. De kinderen van groep 5 t/m 8 hebben stapsgewijs verteld hoe ze te werk zijn gegaan. Want ook het leren presenteren vinden wij erg belangrijk om de kinderen voor te bereiden op de toekomst. Het was een mooie opkomst, op naar de volgende ronde!