Talentmiddagen

donderdag 23 maart 2023

De derde ronde van de talentmiddagen is in volle gang. Komende vrijdag 24 maart zal de derde afsluitende talentmiddag plaatsvinden. De leerkrachten hebben 6 verschillende, uitdagende, gave workshops bedacht. Er wordt twee maal achter elkaar dezelfde workshop verzorgd. Wij houden bij het verdelen van de groepjes altijd rekening met de keuzes en dus talenten van de kinderen. De kinderen hadden dit keer de keuze uit de volgende workshops: papier-maché creaties maken, inkt figuren laten ontstaan, programmeren met Scratch op de Chromebook, eigen gekozen patronen figuurzagen, portretten van de leerkrachten stap voor stap maken én lekker koken op recept om het vervolgens zelf te proeven. Het uur vliegt altijd om en er is volledige focus op wat de kinderen doen/maken. Komende woensdagmiddag 29 maart zal de tentoonstelling van de talentmiddagen plaatsvinden. Deze valt dit keer samen met de presentaties van de resultaten van De Grote Rekendag. De kinderen van groep 5 t/m 8 zullen zich verdelen over de hal en de eigen klas. Er valt genoeg te bewonderen, dus kom vooral een kijkje nemen in school! Jullie zijn van harte welkom vanaf 12.15 uur via de zijingang.