Logo met nu een schooleigen element.

dinsdag 15 februari 2022

Onze koepel Leerplein055 gebruikt een logo, dat jullie vast wel bekend is. Alle Leerplein-scholen hebben in de afgelopen jaren daar een schooleigen element aan toegevoegd. Nu was het onze beurt voor zo’n schooleigen element!

De kunstenaar heeft een kleurrijke bundel ontworpen. Je kunt er een stapel boeken in zien (wat voor een taal- leesschool natuurlijk heel passend is) maar ook andere voorwerpen. Voorop staat, dat alle maten en kleuren vertegenwoordigd zijn; bijeengehouden in een Bundel: we zijn niet allemaal gelijk, maar iedereen hoort er bij, we zijn verbonden met elkaar. Ieder kind mag er zijn!

Dit schooleigen element gaan jullie vanaf nu vaker terugzien en wordt voor het eerst (naar buiten toe) gepresenteerd in/op onze nieuwe rapporten die volgende week meegaan met de kinderen van groep 2 tot en met 8.