Vera van Otterloo

dinsdag 14 juli 2020

Mijn naam is Vera van Otterloo. Ik ben 28 jaar en werk sinds 3 jaar met veel plezier op De Bundel. In de tussentijd ben ik wel een aantal keer gewisseld van rol. Ik ben gestart in groep 1/2 naast Ellis, met mijn afstudeerstage van de Pabo. Het jaar daarop ben ik werkzaam geweest als onderwijsassistente en dit schooljaar ben ik gestart als leerkrachtondersteuner. Dit was super veelzijdig en leerzaam. Ik mocht veel kinderen binnen de school leren kennen en begeleiden. Het tweede deel van dit jaar liep even wat anders en zo mocht ik mij ook verder ontwikkelen in mijn rol als leerkracht voor groep 5/6. Dit bevalt mij erg goed en ik mag aankomend jaar verder groeien in deze functie.
Naast mijn werk heb ik een aantal maanden geleden samen met mijn vriend een jaren 30 woning gekocht. Deze hebben wij helemaal gestript en zijn inmiddels (gelukkig!) weer aan het opbouwen. Dit is soms best pittig, maar het wordt al echt wat! Ik kan niet wachten om straks in te gaan richten en te wonen in ons huis. Ditzelfde geldt eigenlijk voor het inrichten van het lokaal van groep 5/6 voor komend schooljaar. Ik zal hier 3 dagen in de week aan het werk zijn, de overige 2 dagen sta ik voor groep 3/4. Deze dingen passen goed bij mij en doe ik graag: wandelen in het bos, gezelligheid met mijn vrienden en familie, reizen, livemuziek, zingen, gezelschapspelletjes spelen, lekker koken én eten. Ik heb weer erg veel zin in komend schooljaar en alle bijbehorende activiteiten met de kinderen en het team!