VERSTERKING GEZOCHT! Wie wordt onze nieuwe penningmeester/ouderraad?

donderdag 20 januari 2022

Tot op heden hebben wij helaas nog geen aanmeldingen mogen ontvangen. De functie staat dus nog open en moet dit schooljaar worden ingevuld. Afgelopen jaren heeft De Bundel veel geluk gehad met een penningmeester/ouderraad in de vorm van Aryan Dros, die de complete taak van de ouderraad op zich nam. Wij zijn hem hier erg dankbaar voor! Zijn dochter zit momenteel in groep 8 en gaat de basisschool dit schooljaar verlaten. Nu zijn wij dus op zoek naar een kandidaat/kandidaten, die Aryan zijn taken kan/kunnen overnemen per volgend schooljaar. Een penningsmeester is iemand die de ontvangsten en uitgaven beheert en uitvoert en zorgt voor financieel overzicht. Met betrekking tot het penningmeesterschap: ben je niet zeker of je het kan, maar wil je het wel graag leren? Aryan is bereid om samen met zijn opvolger(s)/opvolgster(s) de zaken goed over te dragen en zijn werkwijze te delen. Het is wel handig als je gestructureerd kunt werken en het leuk vindt om met cijfers te werken.

Ben of ken jij iemand die het leuk lijkt om deze rol op zich te nemen? Aarzel dan niet en geef je op: mrbundel@leerplein055.nl

Alvast bedankt en we hopen op jouw/jullie support!