Wie zijn nou toch die leden van de MR?

donderdag 16 december 2021

Ben je inmiddels ook wel nieuwsgierig welke ouders er voor de school werken binnen de MR?
Hieronder stellen de leden van de oudergeleiding zich 1 voor 1 aan je voor;

Aloys Arends

Hallo allemaal,
mijn naam is Aloys Arends en ben de vader van Tyler, in groep 6. Sinds een goed jaar ben ik lid van de Medezeggenschapsraad, in de functie van voorzitter. Samen met Marloes en Elmer vormen wij de zgn, oudergeleding. Samenwerken met de leerkrachten, de personeelsgeleding die de MR compleet maakt, is interessant en  leerzaam. We overleggen met de directie van de school over allerlei onderwerpen. Soms meepraten en onze mening geven maar soms ook meebeslissen. Een boeiende taak kortom, met als
doel de schooltijd van onze kinderen goed, leuk en productief te maken.

Marloes Bouwmeester

Hallo allemaal,

graag wil ik mij even voorstellen, mijn naam is Marloes Bouwmeester, ik ben 38 jaar en

Ik woon samen met mijn man Erwin en 3 dochters Mirthe(15), Mila(13) en Lieke(5 die nu in groep 2 bij juf Ellis en juf Ine in de klas zit) en ons hondje Max in Apeldoorn.

In mijn vrije tijd ga ik graag fietsen ,lopen of een terrasje pakken.

Sinds vorig jaar ben ik begonnen bij de MR op de bundel, Waarin ik samen met de andere
MR leden mag nadenken over  zaken m.b.t.  de school en de kinderen, ik vind dit dan ook erg leuk om te doen.

Elmer Harkema.

Hoi allemaal!
Graag stel ook ik mij voor aan jullie; ik ben Elmer Harkema, 41 jaar.
Ik woon samen met mijn vrouw Aletta, zoon Novy (19), dochter Chloé (5) en natuurlijk Pebbles, onze Franse Bulldog(1). Sinds afgelopen zomer ben ik verkozen om de ouders te mogen vertegenwoordigen binnen de MR. We kijken samen naar het beleid, maken beslissingen in het belang van de leerlingen en zorgen ervoor dat ook alles financieel op de rit is. Ik vind het leuk om mee te beslissen en vind het dan ook erg leuk om op deze manier de school van onze dochter te ondersteunen.

Help! Nieuwe kracht gezocht voor de Ouderraad

De afgelopen jaren heeft De Bundel veel geluk gehad met een penningmeester/ouderraad in de vorm  van Aryan Dros, die de complete taak van de Ouderraad op zich nam. Wij zijn hem hier erg dankbaar voor! Zijn dochter zit momenteel in groep 8 en gaat de basisschool dit schooljaar verlaten. Nu zijn we op zoek naar een kandidaat, die Aryan zijn taken kan overnemen per volgend schooljaar. Aryan is bereid om samen met zijn opvolger/opvolgster de zaken goed over te dragen en zijn werkwijze te delen. Ben of ken jij iemand die het leuk lijkt om deze rol op zich te nemen? Aarzel dan niet en mail ons via mrbundel@leerplein055.nl. Dankjewel!