Nieuws uit groep 5/6

woensdag 7 september 2016

We begonnen de eerste schooldag met een uitgebreide kring over de vakantie. Wat een leuke verhalen allemaal! In de eerste week gingen we ‘langzaam’ weer aan de slag met allerlei vakken. Nieuwe vakken voor groep 5 zoals Geschiedenis, Meander en studievaardigheden. Wat waren ze allemaal aandachtig aan het luisteren. Groep 6 maakte kennis met de topografie van Nederland en hoe zoek ik iets op in een atlas. Leuk hoor! Ook studievaardigheden is nieuw voor deze groep. We hopen er samen met de kinderen een leuk en leerzaam jaar van te maken!

Eind september sluiten we af met de Week van Leerplein055. Met natuurlijk op woensdag de Leerpleinspelen. De kinderen uit groep 5/6 kunnen zich opgeven voor touwtrekken. En uit elke groep zoeken we een meisje en een jongen, die mee willen doen aan de estafette.