Open dag

De schoolkeuze: een belangrijk moment

Het kiezen van een basisschool die past bij u en uw kind is belangrijk. De basisschoolperiode is een periode die zo leuk en leerzaam mogelijk moet zijn. Overwegingen om te kiezen voor een school zijn heel persoonlijk. Wilt u een blokje om rijden of liever een school in de buurt? Welke opvangmogelijkheden zijn er? Hoe wordt de lesstof aangeboden? Hoe is de sfeer op school? Wat biedt een school kinderen die extra ondersteuning of juist meer uitdaging nodig hebben?

Kom naar de open dag

Wij doen ook mee met de gezamenlijke open dag van de drie grote schoolbesturen binnen Apeldoorn. De eerstvolgende open dag staat gepland op woensdag 3 april 2024. De open dag is altijd op de woensdagochtend van 09.00 – 12.00 uur. Je hoeft je niet aan te melden voor de open dag.

U bent van harte welkom om sfeer te komen proeven en om in de klassen verschillende lessen te komen bekijken.

Bekijk het programma

Onze school

Onze school ligt midden in de wijk Osseveld West. De Bundel is een gezellige school waar iedereen elkaar kent. Na schooltijd vinden de kinderen elkaar weer in de wijk. Het schoolplein is dan een favoriete ontmoetingsplaats waar druk wordt gespeeld. De Bundel haalt het beste uit kinderen. Wij zorgen ervoor dat uw kind maximaal presteert. Dat kan alleen als de kinderen met plezier naar school gaan. De belangrijkste voorwaarde is het bieden van een veilige omgeving. De basis hiervoor is in iedere groep hetzelfde:

• we vertrouwen elkaar
  • we helpen elkaar
  • niemand speelt de baas
  • niemand doet zielig
  • niemand lacht uit

Programma

Op de open dag volgen wij zoveel mogelijk het standaard dagprogramma in de groepen. Dit doen wij omdat wij nieuwe ouders een goed beeld willen geven van onze manier van werken. Op woensdag staan onze gymlessen gepland van groep 3 t/m 8. De gymzaal is een eind lopen en om te voorkomen dat de groep bij de gymles is tijdens uw bezoek, gymmen wij deze woensdag niet of buiten (afhankelijk van het weer). Natuurlijk verzorgen wij rondleidingen voor bezoekers en heeft u volop gelegenheid om vragen te stellen en kennis te maken met ons team en onze leerlingen! Graag tot ziens op onze open dag!

• buiten
  • bieb
  • bovenaanzicht kleuters
  • buitenspelen 2
  • rekenen 2

Kennismaken

Wij adviseren u om gebruik te maken van de mogelijkheid om een afspraak voor een kennismakingsgesprek met de schooldirecteur te maken. Uw kind is uiteraard ook welkom om hierbij aanwezig te zijn. Voor dit kennismakingsgesprek nemen wij ruim de tijd, rekent u op een gesprek van een uur. Wij vinden het belangrijk dat u een goed beeld krijgt van onze onderwijsvisie, u uw vragen kunt stellen en u de sfeer op onze school kunt ervaren.

Maak een afspraak