Nieuws uit groep 3/4

donderdag 7 maart 2019

Nieuws uit groep 3/4

Groep 3/4 heeft het letterfeest gevierd!
Zij hebben bingo gespeeld met letters, hebben een lastige speurtocht gedaan en hebben daarna nog even hun voorletter versierd. Aan het einde van het feest heeft groep 3 een letterdiploma gekregen! Groep 4 heeft een hulp diploma gekregen. Zij hebben de kinderen uit groep 3 erg goed geholpen.
Elke dinsdag en donderdag komt er een nieuwe stagiaire in de groep. Ze heet Lonneke en is 20 jaar. Ze is een eerste jaars PABO student en heeft zelf vorige week al kennis gemaakt in de groep.
Volgende week heeft groep 3/4 rekenlab. In dit rekenlab maken de kinderen kennis met eenvoudige grafieken. Zij oefenen meten met een zelfgekozen maat, bijv.: gewicht, voer enz. Dit gaan zij uitwerken in een eenvoudig grafiek. Het rekenlab telt vier lessen. Deze lessen zijn voor groep 3 en 4 samen.