Nieuws uit groep 7/8

donderdag 7 maart 2019

Nieuws uit groep 7/8

Maandag 4 maart hebben we een gastles gehad van Amnesty International. We hebben het gehad over de rechten van de mens. Het was een erg interessante les en de kinderen deden goed mee. De komende periode staan er nog meer leerzame activiteiten op het programma. In deze Bundeling kunt u al meer lezen over de Week van Apeldoorn Schoon.

Verkeersexamen groep 7:
Voor groep 7 komt het Verkeersexamen eraan. Op donderdag 4 april is het theorie-examen. Op donderdag 11 april is het praktijkexamen. De kinderen hebben de route inmiddels mee naar huis gekregen. Wilt u deze route gaan oefenen met uw kind? Ook ben ik op zoek naar een ouder die wil mee fietsen naar het verkeersexamen op donderdag 11 april. We vertrekken rond 13:30uur en zullen rond 14:45uur weer op school zijn.

Ouderfolder Eindtoets 2019:
De kinderen uit groep 8 hebben deze week een ouderfolder mee naar huis gekregen over de Eindtoets 2019. Hierin staat allerlei informatie voor u als ouder maar ik denk dat het ook interessant is voor de kinderen zelf.