Voorleesontbijt

maandag 12 februari 2024

Wat hebben wij een gezellig voorleesontbijt gehad op 24 januari! We begonnen de ochtend met heerlijke krentenbollen, crackers en/of ontbijtkoek. Daarnaast kregen we een glaasje water, ranja, chocomelk of fristi. Toen de buikjes vol begonnen te raken, kwam Jan de Politieman binnen en kon het voorlezen beginnen. Jan las voor uit het boek ‘Agent en Boef’. Een spannend verhaal over een boef die lijm had gestolen en een lijmspoor achterliet. Hierdoor zaten overal spullen, mensen en kinderen vastgeplakt aan bijvoorbeeld bankjes of het schoolplein. Gelukkig lukte het de agent en de politiehond om de boef te vangen en kwam alles weer goed! Na het voorleesverhaaltje kregen de kinderen de tijd om vragen te stellen aan Jan de Politieman. Heeft hij eigenlijk wel eens een boef gevangen? Het was een hele gezellige ochtend en een leuke start van de nationale voorleesdagen.