”Geef een boek cadeau”

donderdag 2 februari 2023

Niets is mooier dan het lezen van een prachtig boek. De stichting ”Geef een boek cadeau” wil ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland opgroeien tussen de mooiste boeken van de jeugdliteratuur. Vanaf vrijdag 10 februari ligt het jeugdboek Dolfje Weerwolfje in alle boekhandels voor maar € 2,99.

Deze ‘nieuwe klassieker’ behoeft eigenlijk nauwelijks introductie. Dolfje Weerwolfje is het eerste boek van de inmiddels 25-delige serie over een jongetje dat bij volle maan in een weerwolf verandert. Geschreven door één van de bekendste en meest geliefde kinderboekenschrijvers van Nederland: Paul van Loon.

Dolfje Weerwolfje is ook een boek met een boodschap. Accepteer jezelf zoals je bent, en anderen zoals zij zijn.