Jaarlijkse Vossenjacht

donderdag 28 september 2023

Jaarlijkse Vossenjacht

Afgelopen vrijdag was onze jaarlijkse Vossenjacht. Alle leerkrachten waren in combinatie met een oud leerling van groep 8 verkleed. Zij stonden in de wijk verspreid. Er waren heel veel aanmeldingen dit jaar. Wat een enthousiaste kinderen, ouders en vossen! De vossen zaten vol verwachting op jullie te wachten.

Na een korte uitleg volgde het startsein en gingen alle groepjes de wijk in om te zoeken.
De kinderen konden niet wachten om ALLE vossen te vinden! Het weer sloeg halverwege een beetje om, maar dit mocht de pret niet drukken. Binnen in onze hal kregen alle kinderen een welverdiend ijsje. Daarna werd er gezellig bijgepraat door ouders, kinderen en leerkrachten.

Het was weer een super geslaagde vossenjacht voor alle partijen. Het blijft een van onze fijne tradities op De Bundel.