Juf Vera

donderdag 2 december 2021

Zoals jullie weten is juf Vera zwanger van haar 1e kindje. Nadat zij het bekend maakte aan het team en de kinderen werd er al druk gespeculeerd of het een jongen of een meisje zal worden. Inmiddels heeft juf Vera ook dat bekend gemaakt aan de kinderen. Juf Vera en haar partner Bastiaan verwachten een zoontje!
Vanwege het dringende advies om vanaf 28 weken zwangerschap niet meer voor de klas te staan zal juf Vera vanaf 14 december geen werkzaamheden meer verrichten in de groepen. Zij krijgt andere werkzaamheden om uit te voeren totdat zij met zwangerschapsverlof gaat.
Inmiddels hebben wij ook een vervanger gevonden voor juf Vera. De ouders van groep 3/4 en groep 5/6 krijgen hierover aan het eind van deze week meer informatie via de mail.