Nieuws uit groep 3/4

donderdag 7 juli 2022

Beste ouders/verzorgers,

Vanaf de voorjaarsvakantie mocht ik, meester Denny, helpen in groep 3/4. We hebben veel gedaan, hard gewerkt en veel geleerd, maar ook veel plezier gehad. Ik kijk terug op een drukke, maar fijne tijd.
Dankjewel kinderen uit de groepen drie en vier!
Deze laatste week hebben we nog gewoon gewerkt. Zo hebben we gerekend, gelezen, geschreven, spelling en taal gedaan en gewerkt met Estafette. Ook was er wat meer ruimte om even te tekenen en om in een zomerboekje te werken.
Natuurlijk moest er ook al wat opgeruimd en schoongemaakt worden. De materialen van groep 4 zijn zo langzamerhand verhuisd naar het nieuwe lokaal. Dit lokaal wordt in de zomervakantie geverfd en helemaal ingericht.
Ook hebben wij deze week afscheid genomen van juf Monique en juf Wilma. We hebben hen een mooie, grote bos bloemen aangeboden die wij zelf hebben geknutseld.

Iedereen een fijne vakantie en tot in het nieuwe schooljaar!