Afscheid juf Emma

dinsdag 31 januari 2023

Nog één week en dan is juf Emma voor het laatst in groep 4, op vrijdag 10 februari neemt zij afscheid van de kinderen. Natuurlijk vinden wij het erg jammer dat ze De Bundel gaat verlaten, ze heeft laten zien klaar te zijn voor het onderwijs! Zij was voor de kinderen van groep 4 een geweldige leerkracht en voor ons een hele fijne collega. Het afgelopen half jaar heeft zij zich samen met juf Vera ontzettend ingezet voor de klas en de school.
Voor juf Emma start vanaf 13 februari haar ‘’minor’’, dit is het laatste stukje van haar opleiding aan de PABO bij Saxion Deventer. Zij zal deze minor gaan volgen in Zweden! Een geweldige en leerzame periode. Na deze minor zal zij klaar zijn met haar opleiding en gaan starten als leerkracht in het onderwijs.

Lieve juf Emma; dank je wel voor jouw inzet! Heel veel succes en plezier in Zweden, en hopelijk tot ziens!