Annemieke Meijer

dinsdag 7 juli 2020

Hallo allemaal

Mijn naam is Annemieke Meijer.
Ik woon in Apeldoorn met mijn man Peter en met mijn 3 hele lieve jongens van 13, 10 en 2 jaar oud. Een heerlijke mix van leeftijden waar ik enorm van geniet!

Naast het moederschap ben ik sinds 2013 ook trotse eigenaar van kinderdagverblijf Bloom.
7 jaar geleden ben ik gestart in de Bundel met een klein groepje kinderen en inmiddels is de groep en het team flink uitgebreid.
Per 31 augustus 2020 zal Bloom ook de deuren openen van de voorschoolse opvang en de buitenschoolse opvang!
Wij zullen dan alle vormen van opvang binnen de Bundel gaan organiseren. KDV, BSO, VSO en TSO
Ik heb er erg veel zin in en hoop er na de zomervakantie met het team van Bloom en het team van de Bundel en alle kinderen weer een prachtig jaar van te maken!

Met vriendelijke groet,
Annemieke Meijer