De leeringenraad

donderdag 5 oktober 2023

De leerlingenraad o.l.v. juf Marinde is vorige week van start gegaan.Vooraf hebben de kinderen in de klas verteld waarom zij een geschikte kandidaat in de leerlingenraad zouden zijn.
Vervolgens hebben de leerkrachten gekozen en hebben de kinderen punten verzameld om te bespreken.In de leerlingenraad zitten de volgende kinderen: Destiny (groep 5), Fiona (groep 6), Fleur (groep 7) en Ghaibar (groep 8).
Helaas waren we deze keer niet compleet, dus een foto van de leerlingenraad volgt z.s.m.
We hebben een aantal taken verdeeld, verwachtingen uitgesproken en gebrainstormd over de punten vanuit de klas.
Er zijn een aantal actiepunten uitgekomen voor volgende keer en op dinsdag 7 november hebben we het hier verder over.