Even voorstellen: Marije Huijsmans Intern begeleider

maandag 6 september 2021

Mijn naam is Marije Huijsmans en ik ben intern begeleider op De Bundel. Samen met mijn vriend Bas en onze katten woon ik in Apeldoorn. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om in deze mooie, bosrijke omgeving hard te lopen, te fietsen en te bootcampen. Daarnaast lees ik graag een goed boek en hou ik ervan om lekker te koken en te eten.

Na mijn opleiding tot onderwijskundige ben ik gepromoveerd op mijn onderzoek naar leerproblemen. De kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn opleiding en onderzoek ben ik vervolgens toe gaan passen in de praktijk als onderwijsadviseur. Mijn werkzaamheden bestonden bijvoorbeeld uit het verzorgen van teamtrainingen en het coachen van leerkrachten om de onderwijskwaliteit op basisscholen door heel Nederland te vergroten. Ondertussen heb ik de stap gemaakt naar de rol van intern begeleider zodat ik echt het verschil kan maken voor de leerlingen én leerkrachten op school. Op De Bundel ben ik warm ontvangen en ik ga mij ervoor inzetten om de leerlingen die dat nodig hebben extra ondersteuning of uitdaging te bieden, de basisvakken (taal-lezen en rekenen) nog steviger neer te zetten en te zorgen voor een veilige en professionele sfeer binnen de school waar we van en met elkaar kunnen leren.

Spreek mij vooral aan als u mij op het schoolplein ziet staan en wees welkom om een gesprek met mij in te plannen.