Even voorstellen: Britt Eelderink – School Maatschappelijk Werker

maandag 31 mei 2021

Beste ouders/verzorgers,

Graag stel ik mij aan jullie voor. Sinds april ben ik aan ‘De Bundel’ verbonden als School Maatschappelijk Werker (SMW).

Wat kun je van mij als SMW verwachten?
Soms maak je je als ouder/verzorger zorgen over je kind. Je kan daar altijd over praten met iemand van school, bijvoorbeeld met een leerkracht, de intern begeleider, maar je kunt ook in gesprek gaan met de schoolmaatschappelijk werker. Bijvoorbeeld als je vragen hebt over de opvoeding en/of ontwikkeling van je kind. Ook kun je bij ons terecht met vragen over echtscheiding, financiën, sporten en/of activiteiten in de wijk.

Behalve met jou als ouder kan ik ook één of meer gesprekjes met je kind voeren, of met jullie samen.
Heb je vragen of maak jij je zorgen? Bespreek het met de leerkracht van je kind dat je graag even wil sparren over jouw vragen, je zorgen of jouw kind met het SMW. Of neem zelf contact op met mij, Britt Eelderink, b.eelderink@stimenz.nl