Even voorstellen: Ernst Veltman, nieuw lid oudergeleding MR

maandag 25 september 2023

Ik ben Ernst Veltman, getrouwd met Sanne en samen hebben wij 3 kinderen, Chris (12 jaar in voortgezet brugklas, 8 jaar Bundel), Hannah (10 jaar in groep 6) en Luca (5 jaar in groep 2).
In het dagelijks leven ben ik Sales Manager voor een Duitse onderneming die kleurstoffen produceert voor de kunststofindustrie, denk bijvoorbeeld aan Playmobile, daarbij zit ik ook als product fotograaf in het Marketingteam.
Wij wonen aan de overkant van het grasveld bij De Bundel, hierdoor al betrokken wat er om de school gebeurt. Omdat onze 3 kinderen de meeste tijd van de dag doorbrengen op school vind ik het belangrijk om hier ook mijn steentje aan bij te dragen.
Ik hoop binnen de MR samen met de leerkrachten een goede toekomst van jullie/onze kinderen te verzekeren.