Even voorstelllen…

dinsdag 9 januari 2024

Hallo allemaal,

En dan is het zover, januari 2024. Mijn nieuwe uitdaging bij jullie op de IKC De Bundel is van start gegaan. Om te beginnen wens ik iedereen een heel gezond en goed 2024 toe.

Mijn naam is Elmie Schut- van Middendorp. Na 13 jaar werkzaam te zijn geweest op de Sterrenschool Apeldoorn was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Per toeval kwam deze vacature op mijn pad.

Na de kerstvakantie komen jullie mij dagelijks tegen in de klas als leerkrachtondersteuner. Daarnaast ben ik van maandag tot en met donderdagmiddag werkzaam op de BSO.

Nog even kort iets over mijzelf:
Ik ben 53 jaar en woon in Apeldoorn. Ik ben moeder van drie volwassen, nog thuiswonende kinderen.
Fietsen en hardlopen zijn mijn favoriete bezigheden. Zo ga ik in februari de uitdaging van de 10 EM aan bij de Midwintermarathon en is het mijn streven om in april de Amstel Gold Race toertocht te fietsen in Limburg. Ik zet mij ook graag op sportieve wijze in voor goede doelen. Volop in beweging dus.

Ik ben enorm graag buiten en wandel dan ook veel met mijn hond. Ik vind het heerlijk om lekker aan te rommelen in de tuin. Naast al het (sportieve) buiten gebeuren kan ik erg ontspannen door de momenten dat ik creatief in de keuken bezig kan zijn.

Inmiddels ben ik al twee weken op de BSO te vinden en ben ik deze week op school begonnen.
Ik heb er zin in!