Joany Wijngaards

dinsdag 7 juli 2020

Hoi!
Ik ben Joany en ik ben 27 jaar oud. Ik ben sinds Mei 2018 werkzaam bij kinderdagverblijf Bloom. Ik ben begonnen als vaste invalkracht, en nu werk ik vast op de woensdag en op de vrijdag.
Wat ik leuk vind aan werken op een kinderdagverblijf is dat ik kinderen zie opgroeien tot echte kleine mensen. Samen met de ouders sta je centraal in het leven van het kind en mag je ze ook dingen leren waar ze hun hele leven profijt van hebben. Verder wat ik leuk vind is dat iedere dag anders is. Je gaat er ‘s ochtends heen en je weet niet precies wat de dag je gaat brengen, het is dus heel afwisselend.
Ieder kind is uniek en je krijgt met elk kind een band. Kinderen komen voor van alles naar je toe. Van een lekkere dikke knuffel tot het vertellen van hun grootste verhalen. Maar ook voor praktische zaken, zoals het helpen naar het toilet gaan tot het schillen van een lekker stukje fruit. Ze kunnen eigenlijk gewoon niet zonder je.
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie, en tot volgend schooljaar!