Juf Marion met pensioen

dinsdag 24 oktober 2017

Op dinsdag 31 oktober a.s. gaat juf Marion (groep 3/4) haar onderwijs carrière afsluiten. Na ruim 42 jaar les te hebben gegeven gaat zij genieten van heel veel andere dingen! Voor groep 3/4 zal 31 oktober a.s. een gezellige feestdag worden. In de ochtend zal er een circusworkshop gegeven worden waarbij de kinderen allerlei kunsten gaan oefenen. Tijdens de voorstelling aan het eind van de ochtend zullen de andere groepen hiervan gaan genieten. De ouders van de kinderen van groep 3/4 zijn hierbij van harte uitgenodigd! De voorstelling begint om 11.30 uur.

De middag zal in het teken staan van spelletjes. Tussen 15.15 uur en 16.00 uur kunt u juf Marion de hand schudden, u bent van harte welkom! Juf Michelle zal dinsdag 31 oktober ook aanwezig zijn bij het afscheid. Vanaf 1 november is zij de vaste leerkracht van groep 3/4.

Wij wensen juf Marion een heel gezellig afscheidsfeest en veel mooie dingen toe om van te genieten na haar pensioen.