Nieuws uit de Activiteitencommissie (AC)

donderdag 21 december 2023

Woensdag 20 december hebben we een Kerstdiner gehad op school. Er waren heel veel gerechten gemaakt door ouders en kinderen. Wat zijn jullie allemaal weer creatief geweest! Een van onze tradities is, dat wij de overgebleven producten geven aan het Slaaphuis in Apeldoorn van Omnizorg. Wat waren de mensen er blij mee! Juf Vera en juf Michèlle werden warm onthaald. Hopelijk hebben zij ook een heerlijke maaltijd gehad!
Dit jaar hadden we voor het eerst een heuse Bundel Kerstborrel. De hal en het speellokaal stond vol met ouders. Er was erwtensoep, kerststol, koekjes, glühwein, frisdrank, koffie/thee, muziek en heel veel gezelligheid. Dit werd allemaal verzorgd door onze Activiteitencommissie. Het was een geslaagde avond! Wat had de school een mooie verrassing voor ieder gezin! Uiteraard is dit niet iets dat wij jaarlijks standaard doen. Echter konden we het dit jaar wel en daarbij zijn wij blij dat wij, door de steun van het jeugdeducatiefonds, even iets extra’s voor ieder gezin konden verzorgen!
De Activiteitencommissie (AC) organiseert elke schooljaar samen met het team van IKC De Bundel allerlei leuke activiteiten voor de kinderen. Volgend jaar gaat de AC gewoon weer door met het organiseren van leuke activiteiten. De volgende activiteiten komen er aan in het nieuwe jaar:
Vrijdag 9 februari: Carnavalsdisco voor alle groepen
Vlak voor Pasen: De Eieractie (opbrengst komt ten goede aan de kinderen)
In mei: Avond4daagse Ugchelen
Vrijdag 24 mei: Pleinfeest
Vrijdag 1 juli: Musical gr 7/8 en afscheid groep 8
De AC wenst iedereen alvast een fijne Kerst en een gezond 2024!