Nieuws uit de groepen 1 en 2

dinsdag 4 september 2018

En dan is de zomervakantie zomaar ineens weer voorbij! Wij hopen dat u allemaal net zo heeft genoten van het heerlijke weer als de juffen.

Met verbazing hebben we gezien hoeveel de kinderen zijn gegroeid in die 6 weken. We zijn gestart met een nieuwe juf in de groep die blijft tot eind januari 2019. Juf Anne stelt zich in deze maandinfo zelf even aan u voor.

Na de eerste wen week zijn wij 3 september gestart met ons eerste kleuterplein thema “thuis”. We maken opnieuw kennis met Raai, maar er zijn meer “vriendjes” in de klas komen wonen.

In villa letterpret wonen Ari de letterkanarie, de hak-en plak apen, Ed met de rijmpet, Wim de woordspin, tante Truus en Mollie Mol die samen helpen bij het fonemisch en fonologisch bewustzijn.

Dan is Tinus Tel nog geland vanaf de rekenplaneet, een echte alien, die ons gaat helpen bij het voorbereidend rekenen.

Komende week verwelkomen we ook een nieuwe leerling in de groep en we hopen dat Rianne een fijne schooltijd tegemoet gaat.

U leest het al, dit wordt weer een druk en volgepland schooljaar.

Zoals u van ons gewend bent zullen wij u iedere maand op de hoogte houden van de thema’s en activiteiten in groep 1/2!