Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 29 juni 2023

In het kader van ons thema Dieren hebben wij ‘gasten’ in onze klas gehad. In het begin hebben wij ons vergrootglas hierbij nodig gehad. Misschien raadt u het inmiddels al, nee.. het zijn geen luizen. Via de post ontvingen wij eitjes en poppen. De eitjes werden rupsen en de poppen werden vlinders. Met verbazing en verwondering keken onze leerlingen naar dit proces. We hebben de vlinders, vijf stuks, vrijgelaten in de natuur. De rupsen eten zich het ongans en worden steeds groter en dikker. Wij hopen nog een verpopping mee te kunnen maken!

Verder loopt het schooljaar ten einde. Wij maken er nog leuke laatste dagen van met de kinderen en genieten nog even extra van hun blije gezichtjes. Wij wensen jullie alvast een fijne welverdiende zomervakantie.

Liefs van de kleuterjuffen.