Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 30 november 2023

Wat is Sinterklaas toch een leuke periode! Wel een periode waarin veel spannende dingen gebeuren… Zo mochten de leerlingen op 21 november hun schoen zetten. Ondanks dat de meeste Pieten in staking waren, zijn er toch Pieten langs geweest op De Bundel! Wat hebben ze er een ongelofelijke rommel van gemaakt zeg. En waar waren onze schoenen eigenlijk gebleven?! De leerlingen vonden hun gevulde schoen terug in het klaslokaal van de buren. Naast hun eigen schoen vonden ze ook een Pietenschoen!! De Pieten wilden namelijk ook graag hun schoen zetten. De leerlingen knutselden mooie cadeautjes voor in de schoen van Piet. Piet heeft zijn/haar schoen afgelopen woensdagnacht weer opgehaald. Zou de Piet blij zijn met de cadeautjes? Vast wel! En als kers op de taart komt Sinterklaas morgen bij ons op bezoek in de klas! Samen met twee Pieten gaan we er een hele feestelijke dag van maken. Zin in!