Nieuws uit de kleuterklassen

donderdag 7 juli 2022

Wat is dit jaar weer snel omgegaan en gelukkig eentje waarin bijna alles weer als vanouds kon en mocht gebeuren
Een aantal hoogtepunten dit schooljaar waren de Halloween disco, een bezoek aan een echte boerderij, het Paas-/lentefeest in het Mheenpark en het schoolreisje naar Ouwehands Dierenpark.
Wij nemen afscheid van 24 oudste kleuters die er nu echt aan toe zijn om door te stromen naar groep 3, en wij wensen ze bij juf Michelle en juf Ine veel leerplezier.
De methode Onderbouwd heeft ons meegenomen naar het leven tussen de piraten, we zijn de ruimte in geweest, weten wie er bij onze familie hoort en natuurlijk de thema’s Sinterklaas en kerst en dan nu als laatste thema hebben we ons al kunnen onderdompelen in alles wat met vakantie te maken heeft.
We hebben er samen een gezellig en leerzaam jaar van gemaakt en zijn trots op alle kinderen uit de groepen 1/2A en 1/2B.
Bedankt ook aan alle ouders die ons op welke manier dan ook hebben geholpen tijdens dit afgelopen schooljaar, BEDANKT!
Dan wensen wij iedereen een hele fijne vakantie en zien we elkaar op maandag 22 augustus uitgerust weer op school