Nieuws uit groep 5/6

donderdag 7 september 2023

In groep 5/6 zijn we druk bezig met de ”Gouden weken”! In de Gouden weken staan activiteiten centraal die de groepsvorming bevorderen. Tijdens de verschillende activiteiten leren de kinderen elkaar, zichzelf en ook de leerkrachten beter kennen.

Ook hebben wij bij de gymles niet stilgezeten, want in de eerste gymles stond ook samenwerken centraal. Tijdens de eerste activiteit hebben de kinderen elkaar moeten helpen om over de mat heen te klimmen waarbij de andere kinderen in de groep de mat ook nog in stabiele stand moesten houden. Aan het einde moesten alle kinderen over de mat heen zijn geklommen. De kinderen hebben ontzettend hun best gedaan en er zijn mooie complimenten gegeven aan elkaar!