Nieuws uit groep 7/8

woensdag 5 juli 2023

De laatste periode in groep 7/8 is omgevlogen. Naast het afronden van de laatste doelen op taal/spelling/reken-gebied zijn we heel druk geweest met de musical. Afgelopen vrijdag hebben we opgetreden voor de kinderen van groep 1 t/m 6.De musical die we deden was “Alle remmen los.” Het verhaal ging als volgt:Job en zijn zus Tess hebben een busreis georganiseerd, maar al hun passagiers hebben een andere bestemming in gedachten. Een huwelijksreis in Parijs, zonnen in Italië of chillen op de Malediven. Maar… dat kan helemaal niet! En wat zit er eigenlijk in dat mysterieuze koffertje van meneer Van Dalen? Als de vakantiegangers steeds onrustiger worden, heeft Job een idee om iedereen tevreden te houden.Een prachtig decor, vrolijke liedjes en mooie dansjes..Het was een hele show!’ s Avonds was de musical voor ouders/genodigden van de hele groep. Na een pauze, met heerlijke taarten en koeken, begon de afscheidsavond van groep 8. Met een lach en een traan hebben we samen teruggekeken op de Bundel-periode.De kinderen van groep 7 en 8 vonden het heel spannend, maar achteraf gezien kunnen ze erg trots op zichzelf zijn! Ze deden het super!Vanochtend hebben we de kinderen van groep 8 uitgezwaaid. Zij gaan een nieuwe levensperiode in en wij wensen hen heel veel plezier en succes op de middelbare school. Maar eerst..VAKANTIE!De komende dagen ronden we met groep 8 af en zullen we gezellige samenwerkingsactiviteiten doen en natuurlijk krijgt de klas nog een poetsbeurt.