Nieuws uit groep 8

woensdag 30 september 2015

Er is weer hard gewerkt de afgelopen weken. Zo hebben we het eerste hoofdstuk van Aardrijkskunde afgesloten. We werken sinds dit schooljaar met een nieuwe methode, ”Meander”, dus wij dachten dat het wel even wennen zou zijn voor de kinderen. Gelukkig is dat niet zo, de resultaten waren erg goed! En de kinderen geven aan deze methode ook leuker en prettiger te vinden. Een mooie eerste ervaring met deze nieuwe methode!
Gisteren hebben 5 meiden en 4 jongens uit groep 8 met succes meegedaan met de touwtrekwedstrijd van de leerplein spelen in het Orderbos. Zij hebben de tweede prijs gewonnen!
Juraj heeft ook nog eens de eerste prijs gewonnen met hoogspringen bij de jongens.
De aankomende weken staan er twee gastlessen voor groep 8 op het programma. Vandaag, 1 oktober, hebben we een gastles gehad van Prorail. Deze gastles ging over de veiligheid rondom het spoor. Op vrijdag 16 oktober komt Amnesty in de klas voor een gastles.

touwtrekken