Nieuws van BSO Bloom

dinsdag 6 juli 2021

Wat een gezelligheid op de BSO.
We hebben eindelijk wat heerlijke warme dagen gehad waarbij we lekker veel met water hebben gespeeld. Flessenvoetbal, watertikkertje en nog veel meer.  Wat een lol. En dan was het afgelopen week ook nog nationale modderdag! En wat is er dan leuker om heerlijk met je blote voeten door de modder te banjeren! We hebben er weer van genoten!  En als klap op de vuurpijl was onze buurhond Tjibbe , waar wij regelmatig mee spelen , ook nog jarig. Hij kwam versierd bij ons op het veld en zijn baasjes hadden ook nog een verfrissende traktatie voor ons! Wat een feest! Hij kreeg van ons een mooie nieuwe werpstok met bal en daar werd natuurlijk meteen gebruik van gemaakt!

Verder zijn gestart met het thema High Tea. Dus de kinderen zijn de afgelopen weekjes al lekker aan het bakken geweest. Heerlijke regenboog cupcakes, worstenbroodjes en milkshakes zijn al voorbij gekomen. En om het schooljaar ook heerlijk af te sluiten eindigen we de laatste week met een heerlijke chocolade fondue.
Dan zit het schooljaar er alweer op en gaan we lekker genieten van hopelijk een fijne zomervakantie.  Een aantal kinderen zien wij deze vakantie nog gezellig verschijnen maar voor de rest wensen wij iedereen alvast een hele prettige zomervakantie toe.

Groetjes BSO Bloom