Nieuws van BSO Bloom

donderdag 7 september 2023

Zo…  inmiddels ligt de vakantie alweer achter ons en hopen we dat iedereen hiervan heeft kunnen genieten. Wat gaat dat toch altijd snel. Wij hebben, ondanks dat het weer niet altijd mee zat, een fijne tijd op de BSO gehad in de vakantie. Lekker kunnen spelen op ons nieuwe plein en om ook eens wat anders te kunnen doen hebben we deze vakantie leuke uitstapjes gemaakt naar monkey town en zijn we naar kinderboerderij laag buurlo geweest. Ook de omgeving zal ons hebben gezien want we zijn regelmatig de buurt ingegaan om speeltuintjes te bezoeken.
Het is nu weer even terug proberen te komen in ons vaste ritme. We zijn flink gegroeid in kindaantal maar we proberen nog steeds rust, vrijheid, huiselijke sfeer en gezelligheid te behouden. We proberen op de BSO zoveel mogelijk buiten te spelen en kijken samen met de kinderen naar de aankomende thema’s.Wist u trouwens dat als uw kind buiten speelt, hij/zij door het zonlicht meer vitamine D aanmaakt? Zo werken we aan een goede weerstand, sterke botten en een goed gebit. En laten ze het buitenspelen nu ook nog eens het allerleukste vinden op de BSO.  Spelletjes zoals eilandtikkertje, diamantenroof, 10 tellen in de rimboe en nog veel meer spelletjes komen de aankomende tijd voorbij op het plein. En natuurlijk blijft er ook nog tijd over om heerlijk binnen te spelen.In de volgende bundeling zullen we u laten weten wat de komende thema’s zullen gaan worden. Wat we u wel alvast kunnen verklappen is dat de maand oktober een echte feestmaand zal zijn. Kinderopvang Bloom bestaat dan namelijk 10 jaar! Hoera!