Nieuws van de Activiteitencommissie van De Bundel (AC)

donderdag 23 september 2021

Op De Bundel worden er geregeld leuke en gezellige activiteiten georganiseerd voor de kinderen van onze school. Te denken valt aan de disco, een bingo, het schoolpleinfeest, Sinterklaas- en Kerstviering en andere spontane acties die in het schooljaar voorbij komen. Dat doet de AC samen met het team van De Bundel.
We hebben dit schooljaar al weer een vergadering gehad om alle activiteiten van dit schooljaar door te nemen.
Carolyn (moeder van Bram groep 7) is al jaren voorzitter van de AC. Zij heeft er nu voor gekozen om het stokje door te geven aan een andere ouder uit de AC. Wij willen CArolyn ontzettend bedanken voor al haar jaren inzet als voorzitter van de AC. Gelukkig blijft Carolyn nog even lid van de AC. Esmeralda (moeder Tyler groep 6) heeft het stokje overgenomen en zal vanaf nu de voorzitter van de AC zijn.
In de volgende Bundeling zullen we ons allemaal aan u voorstellen, zodat u ons bij vragen ook even kan aanschieten op het plein.

De komende tijd staan er al een aantal leuke activiteiten op het programma. Bij deze activiteiten kunnen we vaak goed hulp gebruiken van ouders. Hiervoor is de hulpoudergroep opgericht. We vragen deze ouders te helpen opbouwen en opruimen bij activiteiten, de school in Sinterklaas- en Kerstsfeer te brengen en als het nodig is te ondersteunen bij de activiteiten. Lijkt het je leuk om op deze manier de school te helpen, meld je dan aan voor de hulpoudergroep. U kunt zich aanmelden bij Esmeralda (moeder van Tyler, groep 6) of Juf Ellis.

Daarnaast willen we u vragen om lege doosjes (bijvoorbeeld schoenendozen, dozen van pakketjes, verpakkingsdozen) te bewaren en in te leveren bij de leerkracht van uw kind(eren). Deze kunnen we goed gebruiken voor de aankleding in de school met Sinterklaas en Kerst. Alvast bedankt.