Nieuws van de BSO

donderdag 6 oktober 2022

Wat is het toch altijd gezellig bij de BSO en wat zien we toch altijd weer vrolijke gezichten bij de kinderen. Gelukkig, want daar doen we het voor. Heeft u al gezien dat we mooie nieuwe steigerhouten tafels in de BSO hebben staan?  En dat we ook een mooie nieuwe tassenkist op de gang hebben staan?  Dat moest ook wel omdat we de afgelopen weken weer heel wat nieuwe kinderen hebben mogen ontvangen op de groep. Hierdoor zal u ons ook steeds meer in de speelkuil vinden.

De afgelopen weken was het nog heerlijk weer en hebben we dus veel buiten kunnen spelen. Natuurlijk kan dan de buurthond Tjibbe niet ontbreken. We moesten hem even missen omdat hij een zere poot had maar ook toen hebben we hem een beterschapsboek en wat lekkers gebracht. Hij kan nu rustig weer wat met ons spelen.  De kinderen genieten hier zichtbaar van. Zo leuk om te zien. Afgelopen week was het dierendag en zijn we in deze week op woensdag lekker naar de kinderboerderij geweest.
Kortom weer een gezellige tijd achter de rug en nu op naar een andere gezellige periode.
Groetjes BSO Bloom