Nieuws van de BSO

donderdag 12 januari 2023

Het jaar 2022 zit er weer op. We hopen dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad en wensen iedereen een fijn, gezond en liefdevol 2023. We kijken op de BSO met veel trots en blijdschap terug op het afgelopen jaar. Wat hebben we toch weer een gezellig jaar gehad! Ook hebben we veel nieuwe kinderen mogen ontvangen afgelopen jaar en dat doet ons deugd.
We zijn 2023 feestelijk begonnen met een nieuwjaarsfeestje. Compleet met echte disco lampen, oliebollen en daarbij mocht de kinderchampagne natuurlijk niet ontbreken. Proost! We gaan er met z’n allen weer een leuk, gezellig jaar van maken!

De komende weken gaan we aan de slag met het thema high tea. We gaan onze feestelijke start dus nog even voortzetten en zullen onze bakkunsten laten zien. Het thema wordt weer afgesloten met onze jaarlijkse chocolade fondue week.