Nieuws van de BSO

donderdag 2 november 2023

De herfstvakantie is weer voorbijgevlogen. De kinderen mochten tijdens deze vakantie lekker in de pyjama /onesie komen voor een echt vakantiegevoel. We hadden vla, yoghurt, cornflakes, muesli en verschillende soorten fruit klaar staan die ze konden gebruiken om wat lekkers voor zichzelf te maken.  De kinderen vonden dat super leuk en wat hebben ze gesmuld. Het weer zat ons gelukkig ook mee want we zijn ook veel naar buiten geweest. Lekker spelen in de frisse lucht en spelletjes gedaan zoals kegels omgooien, ring gooien, schipper mag ik overvaren en tennissen. Spelletjes die al heel lang bestaan maar zo leuk blijven om te doen. Deze week is de feestmaand van Bloom 10 jaar feestelijk afgesloten met het maken van zelfgemaakte appelmoes.Heerlijk!