Nieuws van het kinderopvang Bloom

donderdag 10 maart 2022

Het thema beroepen is in volle gang! De kinderen vertellen in de kring wat voor beroepen de papa’s en de mama’s hebben. Sommige kinderen weten dit al heel goed, de andere hebben een beetje hulp nodig van de juffen. Er komen verschillende beroepen voorbij, zoals juf, taxi rijden, mijn papa werkt thuis achter de computer, tandartsassistent en nog veel meer! Er zijn natuurlijk veel verschillende beroepen.  De populaire beroepen onder de kinderen zijn Brandweer, politie, kapper en juf.

Vorige week hebben we als echte bakkers zelf brood gebakken, we hadden al mooie bakkersmutsen geknutseld. Schortjes voor en bakken maar! De geur van vers gebakken brood gaat door de hele school heen, wat hebben alle kinderen heerlijk zitten te smikkelen!

Afgelopen week is de zus van juf Tessa langs geweest, want zij is namelijk kapster. Ze heeft wat verteld over haar beroep en wat dingen laten zien. Ze heeft natuurlijk ook bij een aantal kinderen hun haren geknipt . Wat ziet iedereen er weer mooi uit!