Nieuws van kinderdagverblijf Bloom

donderdag 1 februari 2024

We zijn gestart met een nu wel heel toepasselijk thema, namelijk ziek zijn!

Zowel op school als dagverblijf zijn er veel kinderen ziek, maar dat is dan ook de tijd van het jaar.

We hebben de doktersspulletjes tevoorschijn gehaald waarmee we beer Kiki en alle poppen beter maken en verbinden we ze met rolletjes verband.

Ook laten we elkaar zien hoe we onze handen wassen. Zo spelen we buiten lekker met onze handen in de modder waarna we ze weer goed wassen met een stuk zeep. Dat is lekker glibberig in de handen! Met een nagelborsteltje boenen we onze nagels weer mooi schoon.

Ook gaan we binnenkort een zakdoek versieren, handig voor als we verkouden zijn.

In de  poppenhoek zijn we bezig met de was, zo hebben we een wasmachine, een wasrek en een strijkplank waar alle kinderen maar wat druk mee zijn.