Nieuws van kinderdagverblijf Bloom

donderdag 7 september 2023

Ook op het kinderdagverblijf zijn we weer lekker van start gegaan na de vakantie, en is iedereen weer terug. We verwelkomen weer heel veel nieuwe kinderen op onze groep, maar ook zijn er kinderen die ons hebben of gaan verlaten doordat ze doorstromen naar school en door verhuizing. We wensen ze allemaal veel plezier op hun nieuwe plekje.

De eerste activiteiten met school zijn ook weer gestart. Elke week lezen er kinderen uit groep 7/8 een boekje voor aan een aantal kinderen van Bloom en vanaf volgende maand gaan we ook weer één keer in de maand met kinderen van groep 5/6 naar de boekenbus.

Binnenkort hebben we nog een leuke viering op de agenda staan. Bloom bestaat in oktober 10 jaar en dat moet gevierd worden!
Dit zullen wij niet onopgemerkt voorbij laten gaan en hiervan ziet u in een volgende bundeling vast en zeker wel foto’s of een stukje voorbijkomen.