Nieuws van kinderdagverblijf Bloom

dinsdag 2 april 2019

Thema groeien

Deze periode staat ons thema in het teken van “groeien”. We kijken hoe een zaadje uitgroeit tot een mooi plantje en misschien kunnen we die wel eten!? Ons speelplein is vrolijk versierd met prachtige bloemen en wij hebben buiten een kweekbak neergezet zodat onze kleine plantjes straks de grond in kunnen om verder te groeien tot echte grote planten.

Speciaal tijdens dit thema is dat wij binnenkort bezoek krijgen van een kraamverpleegkundige, want ook in mama’s buik kan er iets moois groeien, namelijk een lief klein broertje of zusje! En omdat er veel kinderen binnenkort bij ons een klein broertje of zusje verwachten, hebben wij een verloskundige uitgenodigd, die ons een minicursus kraamverzorgende gaat geven.