Nieuws van kinderopvang Bloom

maandag 17 januari 2022

De feestdagen zitten er weer op. We hopen dat iedereen fijne dagen heeft gehad ondanks alle beperkingen.

Wij zijn alweer begonnen aan het nieuwe thema winter. Tijdens dit thema hebben we weer veel leuke activiteiten op de planning staan om te doen. We gaan bezig met knutsel werkjes zoals bijvoorbeeld: vetbollen maken voor de vogels, winterkleurplaten enzovoort. Naast  knutselen zingen we natuurlijk ook veel leuke liedjes zoals Ik ben een sneeuwpop en lezen we het versje beer Bol en beer Bas. De baby’s kunnen de komende weken lekker klieren met sneeuw ( scheerschuim).

Ook tijdens dit thema zijn we druk bezig met het oefenen wat specifieke worden binnen het thema. De worden die we deze keer oefenen met de kinderen zijn:

• Warm
  • Koud