Nieuws van kinderopvang Bloom: thema herfst

zondag 1 november 2020

De kinderen hebben zich de afgelopen weken helemaal uitgeleefd op alle mooie knutsels die zij hebben gemaakt voor het thema “Herfst”. We hebben paddenstoelen, egels, en regenlaarzen gemaakt. De groep is al helemaal in de herfst stemming!

In de herfst regent het natuurlijk ook wat vaker en vallen er veel blaadjes van de bomen. Hup laarzen aan! We zijn op zoek gegaan naar de mooiste blaadjes om een echte bladerenketting te maken! Om het plein toch een beetje gezellig te maken in deze tijd hebben wij de bladerenketting op ons plein opgehangen. Ondertussen begint het tijdens onze zoektocht naar blaadjes, buiten iets te regenen en zingen we met z’n allen “Het regent het regent de pannetjes worden nat” In de kring zingen we natuurlijk ook liedjes over de herfst. ”op een grote paddenstoel & herfst herfst wat heb je te koop” blijven favoriet!